شماره تماس: 02191009646 شماره مجوز سازمان تنظیم مقررات : 100.94.12

پشتیبانی آنلاین

تست سرعت اینترنت صبانت

برای تست سرعت اینترنت خود کافیست، کلید "START" را انتخاب کنید. پس از دانلود و آپلود تستی نتایج برای شما نمایش داده خواهد شد.
 
تست سرعت صبانت اینترنت

محاسبه سرعت اینترنت با bit یا Byte ؟!

واحد سرعت سرویس‌های اینترنتی Kbps (کیلو بیت در ثانیه) است که کلمه بیت در آن با حرف b کوچک مشخص می‌شود در مقابل این واحد، واحد دیگری با نام KBps (کیلو بایت در ثانیه) وجود دارد. کلمه بایت آن با حرف B بزرگ مشخص می‌شود و معمولاً در زمان دانلود فایل از اینترنت قابل مشاهده است.

زمانی که مشترک درخواست خود برای خرید اشتراک اینترنت پرسرعت به شرکت سرویس دهنده اینترنت ارائه می‌کند. شرکت بر اساس میزان حجم مورد نیاز، سرویس‌های متفاوتی را با سرعت‌های متفاوتی با واحد سنجش Kbps  پیشنهاد می‌کند.

با توجه به این‌ که هر یک Byte اطلاعات از هشت bit تشکیل شده است هر یک از سرعت‌های ارائه شده توسط شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی به مشترکین در زمان استفاده باید به ۸ تقسیم شود تا به سرعتی تبدیل شود که در زمان دانلود فایل‌ها از اینترنت توسط کاربر قابل مشاهده است.

توافقت‌نامه‌ سطح خدمات (SLA)

در راستای حفظ کیفیت سرویس‌های اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مواردی را معین کرده است که با عنوان موافقت‌نامه سطح خدمات (SLA) از آن یاد می‌شود.

موافقت‌نامه‌ سطح خدمات (SLA)

امتیازش چنده!!!؟؟؟

طراحی و توسعه منحصر به فرد برای صبانت شاپ توسط علیرضا