شماره تماس: 02191009646 شماره مجوز سازمان تنظیم مقررات : 100.94.12

پشتیبانی آنلاین

اینترنت پرسرعت adsl2+ چیست؟!

IMG 20220408 114250 390 e1650004657916 boost اینترنت adsl

اینترنت پرسرعت +ADSL۲ صبانت

ADSL مخفف کلمات Asymmetric Digital Subscriber Line بوده و خط اشتراک نامتقابل یا ای دی اس ال نامیده می‌شود. اینترنت پرسرعت +ADSL2 نسخه جدیدتر سرویس اینترنت پرسرعت ADSL است که امکان دانلود سریع را فراهم می‌کند. برای جلوگیری از تداخل سیگنال اینترنت ADSL با سیگنال صوتی تلفن و نگه داشتن سیگنال در سطحی مناسب برای برقراری ارتباط پرسرعت از یک فیلتر پایین گذر سیگنال در هر پریز تلفن، استفاده می‌شود. به این فیلتر، میکروفیلتر DSL یا اسپلیتر (Splitter) به معنی جداکننده می‌گویند که باعث افزایش سرعت اینترنت هم می‌شود.

ADSL یا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوری است که برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت ، طراحی  و در اختیار کاربران اداری و خانگی  قرار گرفته است. با بهره گیری از این فناوری کاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از یک خط تلفن ، به صورت دائم و با سرعتی بالا به اینترنت متصل شوند.
در توضیح این فناوری و استفاده ۲ منظوره از یک خط تلفن باید گفت ، اساس این فناوری استفاده از فضای خالی سیم های مسی تلفن است .بدین ترتیب که سیم مسی تلفن  همانند لوله است که هنگام استفاده از تلفن برای مکالمه های صوتی ، تنها قسمت اندکی از فضای آن به کار گرفته و مشغول می شود بدین صورت به سادگی می توان از فضای خالی آن برای انتقال داده ها بهره گرفت .
در توضیح آن باید گفت کاربران نیازی به استفاده از تجهیزات خاص و پیچیده ای ندارند و تنها با یک مودم adsl و یک تفکیک کننده (splitter) می توانند به سادگی به این فناوری دست پیدا کنند. جهت استفاده همزمان از صوت و دیتا لازم است فرکانسهای گفته شده از هم تفکیک گردد. برای این منظور از اسپلیتر استفاده می گردد.
Adsl  در واقع نوعی از dsl  ها می باشد که ارتباط یا همان فرکانس های قابل دسترسی نامتقارن بوده و سرعت دریافت داده ها به مراتب بیشتر از ارسال آنها خواهد بود و از آنجا که سیگنال بر روی کابل های تلفن معمولی مسافت زیادی را نمی توانند طی کنند adsl در فواصل اندک قابل استفاده است که معمولا کمتر از ۵ کیلومتر می باشد در adsl معمولی نرخ ارسال داده از ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه آغاز شده و در فاصله ۱/۵ کیلومتر (۵۰۰۰ فوت ) از دفتر مرکزی یا پایانه اصلی، تا ۸ مگابیت بر ثانیه افزایش می یابد. حداقل نرخ دریافت داده نیز ۶۴ کیلو بیت بر ثانیه می باشد که معمولا به ۱۲۸ یا ۲۵۶ کیلو بیت بر ثانیه نیز می رسد. گفتنی است که در فناوری +adsl۲ آسیاتک سرعت انتقال داده بالاتر از adsl و مسافت قابل پوشش آن نیز بیشتر است در این روش سرعت دسترسی به اینترنت تا ۳ برابر بیشتر از روش adsl  می باشد. بدین منظور که سرعت download داده ها adsl،Mb/s۸ و در روش +adsl۲ حداکثر Mb/s۲۵ یعنی بیش از ۳ برابر می باشد نکته دیگر در فناوری +adsl۲  آسیاتک امکان ارائه خدمات به مشترکین تا مسافت ۸ کیلومتر امکان پذیر می باشد.

برچسب ها :

adsl پر سرعت٬ اینتر نت پر سرعت٬ اینترنت پر سرعت٬ اینترنت پر سرعت adsl٬ اینترنت پر سرعت ایران٬ اینترنت پر سرعت تهران٬ اینترنت پر سرعت خانگی٬ اینترنت پر سرعت خانگی مخابرات٬ اینترنت پر سرعت نامحدود٬ اینترنت پرسرعت٬ اینترنت پرسرعت adsl٬ اینترنت پرسرعت adsl2+٬ اینترنت پرسرعت ثابت٬ اینترنت پرسرعت خانگی٬ اینترنت پرسرعت خانگی adsl٬ اینترنت پرسرعت در تهران٬ اینترنت پرسرعت شرکتی٬ اینترنت پرسرعت صبانت٬ اینترنت سرعت٬ اینترنت های پرسرعت٬ سرعت اینترنت adsl٬ سرعت اینترنت صبانت

5/5 - (3 امتیاز)
نظرات کاربران
ارسال دیدگاه
مطالب مرتبط

طراحی و توسعه منحصر به فرد برای صبانت شاپ توسط علیرضا

my sabanet

sabanet

speedtest

پشتیبانی صبانت

خرید اینترنت adsl

پنل صبانت

تعرفه adsl

تماس با صبانت

جشنواره صبانت

مناطق تحت پوشش صبانت

اینترنت adsl

امور مشترکین صبانت

sabanet.ir پنل کاربری

vdsl صبانت

نمایندگی صبانت

پنل فروش صبانت

تلفن ثابت اینترنت

سامانه صبانت

سايت صبانت

سایت adsl مخابرات

سایت اینترنت صبانت

سایت خرید اینترنت وای فای

سایت خرید بسته اینترنت مخابرات

صبانت تهران

پنل کاربری صبانت

سیم تلفن برای اینترنت

شارژ اینترنت adsl

شارژ اینترنت پرسرعت

شارژ صبانت

شماره صبانت

شماره تلفن اینترنتی

شماره صبا نت تهران

صبا نت

صبانت اینترنت

صبانت تعرفه

صبانت تهران adsl

صبانت حجم باقی مانده

صبانت من

کد تخفیف صبانت

نمایندگی adsl